26/3/10

Mortal Combat: Τζούλια Vs Σάσα

Τάξης και ηθική (και χρήμα)


Ομηρικοί καυγάδες μαίνονται ανάμεσα στις δύο Ελληνίδες πρέσβηρες της μουσηκής και της τέχνης (μα δεν είναι κρίμα κάντε ένα ντουέτο). Επειδή έγω μπορεί να είμαι χαζός και να μην έχω καταλάβει, η Τζούλια και η Σάσα μαλώνουν για το ποια είναι περισσότερο ή ποια είναι λιγότερο πουτάνα; Στην περιπτωσή τους ταιριάζει γάντι η παροιμία ''Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα''. Εγώ ως ταπεινός θεατής αυτής της τιτανομαχίας έχω να προσθέσω, πως η μόνη διαφορά ανάμεσα στην Τζούλια και στην Σάσα είναι ότι η μία τα κάνει και τα δείχνει (γεγονός που επικροτώ) και η άλλη μας το παίζει παρθένα και καλά, θέλει να πιστέψουμε ότι σοκαρίστηκε άπο αυτά που είδε. Ο κόσμος το έχει τούμπανο και ΄μείς κρυφό καμάρι. Το γεγονός είναι ένα και οι δυο τους όπως και πολλές μοντελοτραγουδιστιοηθοποικτλ κάνουν πιάτσα. Ας μην γελιόμαστε η Σάσα απλώς θύμωσε επειδή δεν σκέφτηκε πρώτη το κόλπο με την τσόντα. Μην παραξενευτείτε αν αρχίσουν να κυκλοφορούν διάφορα DVD με γνωστές πρωταγωνίστριες. Όλες αυτές περίμεναν κάποια να κάνει την άρχη.

Κάτι τελευταίο. Ρε Τζούλια η δημοτικότητα που επικαλείσε στην έπιστολή-διάγγελμα (που άμα την έγραψες εσύ, έγω είμαι ο Michael Jackson ή o John Lennon δεν ξέρω ακόμη θα το σκεφτώ πιο μετά) προήλθε από μια τσόντα, μην λες την άλλη ιερόδουλη, έλεος.

Υ.Γ. Άντε Σάσες εμπρός στον δρόμο που χάραξε η Τζούλια
Υ.Γ. Σας αγαπάω, Χριστός ανέστη (κάποια στιγμή θα καταλάβετε)

Δεν υπάρχουν σχόλια: