1/4/10

Ωδή στο facebook

Ως ένθερμος υποστηρικτής του Facebook (το πρωταπριλιάτικο ψέμα) σας παραθέτω το παρακάτω άρθρο που βρήκε ο εξωτερικός συνεργάτης του radiq+ Hercules:

Όχι ρε φίλε. ΔΕΝ χρησιμοποιώ το Facebook.
Γιατί δεν το χρησιμοποιώ;
Γιατί...
  1. ...με το "καλησπέρα" σου ζητάει για την εγγραφή ονοματεπώνυμο «για λόγους τάξης», αλλά όπως είπε και ο Ελύτης «όπου ακούς 'τάξη' ανθρώπινο κρέας μυρίζει» (τι να πω εγώ για το Ελύτη;).
  2. ...δεν γουστάρω να δίνω προσωπικά μου στοιχεία στο διαδίκτυο για να τα χρησιμοποιεί η κάθε πολυεθνική πουστομηχανή ή ο κάθε ξεφτίλας (και ο κάθε λιγούρης επίσης).
  3. ...δεν είμαι αμερικανάκι για να δέχομαι το μενού ενός λογισμικού που αγνοεί εσκεμμένα τα ελληνικά.
  4. ...δεν θέλω έναν virtual εαυτό χωρίς ατέλειες. Μου αρκεί αυτός που έχω με όλα του τα κουσούρια (το facebook συνεργάζεται με τον κ. Φουστάνο για τον καλοποισμό τον μελών του).
  5. ...τους φίλους μου τους βλέπω ούτως ή άλλως συχνά και επικοινωνώ τακτικά μαζί τους. Αν περίμενα το facebook...σώθηκα.
  6. ...θέλω να μιλάω στα ίσα κοιτώντας τον άλλον κατάματα.
  7. ...οι νέες γνωριμίες θέλω να γίνονται πρόσωπο με πρόσωπο. Είτε πρόκειται για φίλο, είτε για γκόμενα.
  8. ...αν είναι ΟΚ να είμαι "in love" με μια εικονική χαζογκόμενα, τότε καλύτερα να τα φτιάξω με την Sarah Walker (Σαρα σ' αγπάω).
  9. ...δεν είμαι loser ή παθητικός μαλάκας για να με νοιάζει ποιος virtual friend με δέχτηκε στην virtual παρέα του ή μου έριξε μια virtual απόρριψη... (χεσμένους τους έχω)
  10. ...δεν είμαι "trendy", ούτε πρόβατο για να ακολουθώ το κοπάδι.
  11. ...ένθερμος χρήστης του είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης (Φτου, φτου μακριά 'πο μας). Κάντε τον συνειρμό.
  12. ...ακόμα και σαν εργαλείο επικοινωνίας είναι εντελώς άχρηστο, όταν υπάρχουν email, κινητά, σταθερά, τηλεβόες και ταχυδρομικά περιστέρια (σηματα καπνού).
  13. ...στην τελική...ΕΧΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!(!!!!!!)  
Υ.Γ. Άμα πεις πλέον σε κάποιον πως δεν έχεις facebook σε κοιτάει λες και είσαι από τον Άρη (πλανήτη γιατί κατά τα άλλα όλοι Άρης είμαστε)
Υ.Γ Το άρθρο είναι από άγνωστο blog
Υ.Γ. Σας αγαπάω, Χριστός ανέστη (κάποια στιγμή θα καταλάβετε)

Δεν υπάρχουν σχόλια: