10/6/10

Ray Charles

Δεν μπορώ να μην αναφερθώ σήμερα στον θάνατο του Ray Charles. Επειδή όμως ούτε οι γνώσεις μου αλλά ούτε και η βαριεστημάδα μου, μου επιτρέπουν να γράψω κάτι δικό μου αντιγράφω από το men24.gr:

Αν και δεν γεννήθηκε τυφλός, ο Ρέι Τσαρλς άρχισε να χάνει την όραση του από την ηλικία των πέντε. Στα εφτά του χρόνια η απώλεια της όρασης του ήταν ολοκληρωτική. Ο Charles έμαθε τη μουσική με τη μέθοδο Braille κάτι που ο ίδιος ισχυρίζεται ότι τον βοήθησε να ασκήσει τη μνήμη του. Παρά την αναπηρία του, ο Τσαρλς έγραψε μεγάλες επιτυχίες όπως τα Georgia on My Mind και Hit the Road Jack και σήμερα θεωρείται ένας από τους θρύλους της αμερικάνικης μουσικής.

Υ.Γ. Επίσης να αναφέρω πως to 1986 συμπεριλήφθηκε στο Rock 'n' Roll Hall of Fame και ανακυρήχθηκε δέκατος μεγαλύτερος καλητέχνης όλων των εποχών καθώς και δεύτερος μεγαλύτερος τραγουδιστής όλων τον εποχών από το περιοδικό Rolling Stone.
Υ.Γ. Στον ξάδερφο αρέσει πολύ ο Ray Charles και τραγουδάει το Hot the road Jack εκπληκτικά (Χτύπα τον δρόμο Ιάκοβε, όνομα για τραγούδι και αυτό)
Y.Γ. Να κακοσορίσω τον τον iras/rAdiQ+ που έγινε και επίσημα συντάκτης.



3 σχόλια:

Τσακ είπε...

Kακωσορίζω κι εγώ!
Ασχετος παντως με τον καλλιτεχνη...

Dr. Strangelove είπε...

Δεν τραγουδουσε hiphop ρε Τσακ τι να κανουμε; Περα την πλακα αξιζει να το ψαξεις λιγο, τεραστιος καλλιτεχνης

Τσακ είπε...

Ok, θα το δω...